niedziela, 9 września 2012

54

nie mam komu
przynosić kwiatów i kłaść ich w pośpiechu na nocnej szafce
nie mam obok kogo
chodzić na długie spacery i chować się pod drzewem w czasie jesiennej mżawki
nie mam dla kogo
śpiewać wieczorami i niezgrabnie tańczyć
nie mam przy kim
przeżywać moich małych rozterek i ukrywać się pod kocem
nie mam kogo
całować namiętnie i bezwstydnie dotykać
nie mam z kim
kochać się przez pół nocy i przez drugie pół nie pozwalać sobie nawzajem zasnąć
nie mam przed kim
nie mieć sekretów i zupełnie nie czuć niewinnego wstydu
nie mam o kim
opowiadać znajomym i rozmyślać w łóżku
nie mam za kim
chować się od czasu do czasu i tęsknić za każdym razem
nie mam na kim
wieszać wszystkich swoich niekończących się opowieści

nie mogę
uświadamiać sobie codziennie jak bardzo kogoś kocham
i jak bardzo znaczy dla mnie wszystko

nie szukam
po prostu jestem

1 komentarz: